společnosti Květiny Za oponou s.r.o.
se sídlem Václavské náměstí 802/56, 110 00 Praha 1, IČ: 05689996, zapsané v obchodním rejstříku vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 269008 (dále jen „prodávající“), e-mail: obchod@kvetinyzaoponou.c, tel.: +420 272 700 367.
- Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží od prodávajícího, anebo i požaduje jeho odeslání příjemci na určené místo (dále jen „kupující“).
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména dle § 2161 odst. 1 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, prodávající odpovídá kupujícímu, že:
2.1 zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prováděné prodávajícím,
2.2 zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
2.3 zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy; vzhledem k sezónnosti květin a přímé závislosti na dovozu květin ze zahraničí si prodávající vyhrazuje právo záměny druhu nebo barvy květiny ve výši maximálně 25 % oproti fotografii na stránkách internetového obchodu,
2.4 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. - Kupující tímto bere na vědomí, že v nabízeném sortimentu prodávajícího je zboží podléhající rychlé zkáze (řezané květiny). V případě objednávky tohoto druhu zboží nelze zboží reklamovat v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí. Reklamace jsou přijímány pouze bezprostředně po dodání zboží nebo obratem po zjištění nesrovnalostí viz odst. 4.
- Kupující nebo příjemce (tj. fyzická nebo právnická osoba, které prodávající zasílá zboží na určené místo podle objednávky kupujícího) přebírá zboží svým podpisem na dokladu o doručení či dodacím listu, a tímto zároveň stvrzuje, že zboží převzal v dobrém stavu, tj. bez vad. V případě, že je zboží poškozeno (např. polámané květiny) nebo má jiné vady, je kupující nebo příjemce oprávněn převzetí zboží odmítnout, nebo zboží převzít s výhradou jeho poškození či vady, kterou vyznačí na dokladu o doručení či dodacím listu u svého podpisu. Kupující je současně v takovém případě povinen oznámit toto poškození či jinou vadu zboží prodávajícímu na tel. +420 272 700 367nebo na e-mail obchod@kvetinyzaoponou.cz, a to bez zbytečného odkladu poté, kdy měl kupující nebo příjemce možnost si zboží prohlédnout. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- V případě prokazatelného poškození či jiné vady zboží má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží, bezplatné odstranění vady zboží, nebo na jeho výměnu, pokud to není vzhledem k povaze poškození či vady nepřiměřené.
- Při uplatnění reklamace vystaví prodávající kupujícími písemné potvrzení s následujícími informacemi:
a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
b) co je obsahem reklamace;
c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
d) vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. - Prodávající neodpovídá za poškození zboží, které způsobil kupující, nebo příjemce např. mechanickým poškozením vzniklým neopatrnou manipulací či zanedbáním alespoň základní péče o zboží.
- Prodávající neodpovídá za chybné kontaktní údaje příjemce ani za to, že příjemce nebyl z jakéhokoliv důvodu v přepravní lhůtě zastižen na místě určeném v objednávce.
- Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím vyplývající z vadného plnění řeší obecné soudy. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.